FORUM PBF O ANIME I MANDZE NARUTO.
TECHNIKI O RANDZE [E]
Sennen Goroshi
Ranga: E
Obrażenia: 5 + siła
Opis: Technika bardzo bolesna dla przeciwnika. Polega na bardzo szybkim przedostaniu się za plecy wroga, zrobieniu kilku prostych pieczęci, i uderzeniu 4 palcami (po dwa palce z dwóch złączonych dłoni) w jego... "dolną część pleców", co powoduje wystrzelenie przeciwnika na znaczną odległość, upokorzenie go i sporo bólu.
Konoha Raiken
Ranga: E
OIbrażenia: 10 + siła
Opis: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów.
TECHNIKI O RANDZE [D]
Tokken
Ranga: D
Obrażęnia: 30 + siła
Opis: Użytkownik używając pleców i ramienia uderza przeciwnika z rozpędu, co może nieźle zaboleć. Podstawowa technika.
Dynamic Action
Ranga: D
Obrażenia: 30 + siła
Opis: Technika polega na wybiciu się ponad przeciwnika i kiedy zacznie się już nieuchronna faza spadania, zasypaniu przeciwnika będącego pod nami gradem uderzeń wykonywanych i rękami, i nogami z dużą szybkością.
Dynamic Entry
Ranga: D
Obrażenia: 25 + siła
Opis: Użytkownik skierowuje uwagę przeciwnika w określony kierunek, aby z zaskoczenia zaatakować dynamicznym wejściem z wysuniętą nogą od strony przeciwnej.
Konoha Reppu
Ranga: D
Obrażenia: 12 + siła
Opis: To technika ofensywno-defensywna, najlepiej sprawdza się gdy przeciwnik otwarcie nas atakuje, unikamy wtedy ciosu robiąc szybki przysiad, a pozostając w przysiadzie robimy szybko pełny obrót, podcinając przeciwnika wysuniętą nogą.
Konoha Senpuu
Ranga: D
Obrażenia: 15 + siła
Opis: Najprostszy z "Huraganów" Konohy. Użytkownik po prostu podskakuje i robi pojedynczy obrót uderzając nogą na wysokości głowy lub piersi.
TECHNIKI O RANDZE [C]
U-ZU-MA-KI NARUTO RENDAN
Ranga: C
Obrażenia: 65 + twoja siła i sila klonów
Opis: Cztery klony wybijają przeciwnika w powietrze a wykonujący dobija go z góry. Wymaga 4 klonów z ciałęm.
Gourai Rensa
Ranga: C
Obrażenia: 45 + siła
Opis: Technika wymaga aktywnej pierwszej bramy. W tej technice po aktywacji bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia na ciele przeciwnika i często po niej przeciwnik przez 1 kolejkę jest w szoku.
Gouwan
Ranga: C
Obrażenia: zależne od uzycia chakry, + siła (chakra 5 = obrazenia 5 + sila)
Opis: Skupiamy całą naszą siłę w jednej dłoni i uderzamy nią w ziemię, powodując bardzo duże zniszczenia w ziemi, skierowując je w odpowiednim kierunku. Technika bardzo skuteczna, gdy przeciwnik jest schowany pod ziemią.
Hayabusa Otoshi
Ranga: C
Obrażenia: 60 + siła
Opis: Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu (możliwa kombinacja z Sennen Goroshi). Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową w jakąś przeszkodę (możemy celować w twardsze niż ziemia obiekty, np. w skały).
Konoha Dai Senpuu
Ranga: C
Obrażenia: 47 + siła
Opis: Potężniejszy Huragan Konohy. Technika wygląda tak samo jak jej prostsza wersja (Konoha Senpuu), z tą różnicą, że zamiast jednego ciosu zadawana jest seria kilku kopnięć, co wzmacnia ostateczny efekt techniki.
Konoha Shoufuu
Ranga: C
Obrażenia: 20
Opis: Ta technika to bardzo szybkie i precyzyjnie kopnięcie w dłoń przeciwnika, mająca zazwyczaj na celu wytrącenie trzymanej w niej broni. Przy trafieniu utrzymanie broni jest prawie niemożliwe, przynajmniej dla kogoś na podobnym, lub niewiele wyższym poziomie.
Shishi Rendan
Ranga: C
Obrażenia: 65 + siła
Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.
Tsuuten Kyaku
Ranga: C
Obrażenia: zależne od uzycia chakry, + siła (chakra 5 = obrazenia 5 + sila)
Opis: Jutsu niemal identyczne jak Gouwan, z tą różnicą, że zasięg zniszczeń jest większy i nie jest skierowany w konkretnym kierunku, tylko dookoła nas. Tą technikę wykonujemy podobnie jak Gouwan, tyle że nogą.
TECHNIKI O RANDZE [b]
Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi
Ranga: B
Obrażenia: przy uzyciu 1 klona = 40 + sila (od ciebie i klona), z 2 klonami = 80 + sila (twoja i klonuw)
Opis: Jutsu wymaga co najmniej 1 klona Kage Bunshin ! Technika polega na nadaniu sobie (i klonom) ruchu obrotowego, takiego jak przy przewrocie przez głowę i zaatakowaniu obu ramion przeciwnika jednocześnie wysuniętą nogą (1 klon), lub też obu ramion i głowy (dwa klony). Technika może zamroczyć przeciwnika, lub nawet na krótko pozbawić go przytomności.
Hien
Ranga: B
Chakra: 50
Obrażenia broni: + 30
Opis: Technika polega na umieszczeniu własnej chakry w swojej broni, co pozwala nam dodać coś jakby niewidzialne przedłużenie/poszerzenie/pogrubienie broni. Kiedy przeciwnik będzie unikał ciosu, skupi się na uniknięciu metalowego ostrza broni, może jednak zostać raniony niewidzialnym ostrzem chakry. Niestety niewidzialne powiększenie broni pozwala na zwiększenie pola rażenia zaledwie o kilka centymetrów, ale we wprawnych rękach jest to zabójcza technika.
Konoha Gouriki Senpuu
Ranga: B
Obrażenia: 70 + siła
Opis: Najsilniejszy z Huraganów Konohy, wykonywany z maksymalną szybkością i siłą. Przy Konoha Dai Senpuu zadawaliśmy serię kilku uderzeń, tutaj natomiast uderzamy, dopóki nie odrzucimy przeciwnika, nawet jeśli ten próbuje blokować nasz atak.
Omote Renge
Ranga: B
Obrażenia: 150 + siła
Opis: Technika wymaga trzech otwartych bram. Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.
TECHNIKI O RANDZE [A]
TarenKen i TarenKyaku
Ranga: A
Obrażenia: Ken 45 + Kyaku 45 + sila + szybkosc
Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie lub pojedynczo. Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.
Ura Renge
Ranga: A
Obrażenia: 240 + sila
Opis: Technika wymaga pięciu aktywnych bram ! Technikę wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej piątej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. jest to jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Wykonujący po wszystkim nie jest w stanie się poruszyć i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie przeżyje tej techniki, jednak złapany w nią przeciwnik ma duże mniejsze szanse na przeżycie.
TECHNIKI O RANDZE [s]
Asakujaku
Ranga: S
Obrażenia: 250 + sila + szybkosc
Opis: Technika wymaga sześciu aktywnych bram ! Po otwarciu szóstej bramy użytkownik uzyskuje na chwilę dostęp do niewyobrażalnej ilości chakry, z niewyobrażalną szybkością wybija jednym kopnięciem przeciwnika w górę, a w powietrzu uderza go setki razy z szybkością tak wielką, że powietrze wokół jego pięści tworzą się kule ognia podobne do tych z techniki Housenka no Jutsu, uderza wiec nie tylko pięściami ale i ogniem. Technika jeśli się powiedzie jest nie do przeżycia dla przeciwnika.
Offline