Naruto-ForumGame

FORUM PBF O ANIME I MANDZE NARUTO.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Moderatorzy robią Misje Rang E-D-C. Admini robią każdą Range Misji.

#1 2009-01-11 18:55:11

ZeFiR

Admin / Missing-Nin

877794
Zarejestrowany: 2009-01-10
Posty: 503
Wioska: brak/kiedyś Konoha
Klan: Uchiha [Lider]
Organizacja: Akatsuki [Lider]
Drużyna: Team 1 [Sensei]
WWW

NINJUTSU BEŻ ŻYWIOŁU

JUTSU RANGI [E]


Nazwa: Henge no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.


Nazwa: Kawarimi no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 30
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.


Nazwa: Bikou Ninjutsu
Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.


Nazwa: Nawanuke no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się spętanym.


JUTSU RANGI [D]


Nazwa: Kage Shuriken no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 20x1
Opis: Technika polega na rzuceniu shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika, mozna zrobic wiecej klonuw,te klony shurikenuw rania normalnie jak zwykle.


Nazwa: Kai
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Nim silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.


Nazwa: Kirigakure no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.


Nazwa: Oiroke no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.


Nazwa: Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce.


JUTSU RANGI [C]


Nazwa: Chakra Kyuuin
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 30 punktów chakry. Jako Jounin  zabieramy 40 punktów, a jako sannin bądz kage 50 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 10 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).


Nazwa: Kawara Shuriken
Ranga: C
Chakra: 10 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.


Nazwa: Nan Kaizou
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.


Nazwa: Senei Jashu
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.


Nazwa: Soushuuha
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.


JUTSU RANGI [b]


Nazwa: Chakra no Tate
Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą tarczę z chakry, którą wypuszcza z dłoni. Tarcza jest wyjątkowo solidna i nie sposób jej przebić. Technika jest aktywna tylko w czasie jej użycia, czyli przez jedną rundę (wtedy, kiedy ją tworzymy).


Kiri Koi Gakure no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Ulepszenie zwykłego "Kirigakure no Jutsu". Jest to technika na wyższym poziomie, gdzie mgła obejmuje większy obszar i jest gęstsza. Najsilniejsze Jutsu klanu Sabataya. Uniemożliwia przeciwnikowi słyszenie czegokolwiek, widzenie i czucie. Nawet zaawansowanym więzom krwi.


Nazwa: Doku Kiri
Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.


Nazwa: Hari Jizou
Ranga: B
Chakra: 130
Opis: Użytkownika po wykonaniu niezbędnych pieczęci zostaje otoczony własnymi włosami, które twardnieją stając się jednocześnie nastroszone i ostro zakończone, co jednocześnie broni nas przed atakami z zewnątrz i jednocześnie może ranić napastnika. Mimo, że bardzo wzmocnione, są to jednak wciąż włosy, więc nie zaleca się takiego sposobu obrony przed Jutsu ogniowymi.


Nazwa: Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 30 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.


Senei Rebirth
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Ta technika polega na zmianie w pół węża, dzięki czemu poruszamy się z zawrotną prędkością i niesamowitą zwinnością.


Nazwa: Kekkai Houjin
Ranga: B
Chakra: 30 x 1 notka
Opis: TECHNIKA WYMAGA POSIADANIA CO NAJMNIEJ 3 WYBUCHOWYCH NOTEK !!! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.


JUTSU RANGI [A]


Jagei Jubaku
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Z obu rękawów wylatują dość spore węże i oplątują się w okół przeciwnika. Skuteczna technika by zapobiec czyjemuś zapałowi do walki


Kirishuru no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Sprawia, że broń której używasz staje się niewidzialna. Można więc rzucić np. shurikenem i przeciwnik nie zauważy skąd leci chyba, że ma Sharingan,lub Byakugan.Można także użyć czegoś do osłonienia się.


Nazwa: Bunshin Bakuha
Ranga: A
Chakra: 100 x 1 klon
Opis: Jutsu polega na stworzeniu klona podobnego do Kage Bunshin, który jednak może być detonowany w dowolnej chwili przez stwórcę, ale w zamian nie może formować pieczęci, a jedynie atakować fizycznie.


Rasengan
Ranga: A
Chakra: 220
Opis: Technika polega na wytworzeniu kuli chakry w swojej dłoni. Kula ta nieustannie wiruje i przy uderzeniu nią w przeciwnika rani go i odrzuca z ogromną siłą obracając nim w powietrzu. Technika w większości przypadków sprawia, że przeciwnik nie jest w stanie się podnieść.


Nazwa: Mikadzuki no Mai
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: JUTSU WYMAGA KATANY !!!! Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.


Gamaguchi Shibari
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: TECHNIKA WYMAGA POSIADANIA ŻABIEGO SUMMONA DUŻEJ WIELKOŚCI I ZNAJOMOŚCI TECHNIKI PRZYWOŁANIA GO !!!!! Jutsu polega na przyzwaniu żołądka żaby, który jest jej najtrwalszym miejscem. Dzięki tej technice można bronić się przed atakami, a także zatrzymać wroga przed ucieczką. Żabi żołądek można przebić tylko naprawdę silną techniką i niewielu jest ninja, którzy to potrafią.


Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 70 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.


Shihouhappou Shuriken
Ranga: A
Chakra: 70 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu !!! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.


Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 150 x 10 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.


Juuha Reppuu Shou
Ranga: A
Chakra: 260
Opis: Użytkownik tworzy rękę, którą może dowolnie sterować. Owe jutsu potrafi przepoławiać, zgnieść lub coś podnieść.


Rashoumon
Ranga: A
Chakra: 300
Obrona: Chroni nas przed atakami nin i tai jutsu rang E, D, C i kilka z B.
Opis:Tworzy ogromna brame Rashoumon ktura jest prawie niezniszczalna, wadą jest duże zuzycie chakry.


Mikon kami
Ranga: A
Chakra: 350
Opis: Technika pozwala na wydłużenie swoich włosów oraz atakowanie nimi, związywanie swojej ofiary i przebijaniu jej.


Hiru Banshō Bōka no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 85
Opis: Technika polegająca na tym, iż użytkownik może połączyć się z innym przedmiotem. Zetsu używa jej do wyłaniania się z ziemi, drzew i innych roślin.


Senei Ta-Jashuu
Ranga: A
Chakra: 150
Opis: Rozwinięcie techniki Senei Jashuu. Z rękawa użytkownika leci w stronę przeciwnika ogromna ilość węży, których jad jest ogromnie trujący.


Nikutai Kassei
Ranga: A
Chakra: 350
Opis: Za pomocą chakry usprawniamy swoje mięśnie, dzięki czemu stajemy się o wiele szybsi i zwinniejsi. Jedyną wadą tej techniki jest to, że zabiera ogromne ilości chakry


Kami Kyuu no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 320 lub 360
Opis: Technika polega na stworzeniu papieru. Papier przylega do ciała przeciwnika, unieruchamiając go i zarazem dusząc. Poprzez większy wkład chakry w papier można tą techniką także łamać kości i miażdżyć ciało ofiary


Kamikami no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Użytkownik zamienia się w chmarę tysięcy małych karteczek. Pod tą postacią jest w stanie przemieszczać się dodatkowo wytwarzając więcej papieru i przechodzić do ofensywy bardzo szybko.


Kamikaze no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 400
Opis: Wymaga 10 wybuchowych notek ! Bardzo niebezpieczna technika polegająca na obklejeniu przeciwnika papierem z wybuchowymi notkami. Eksplozja jest w 80% przypadkach śmiertelna. Wybuch jest na tyle duży, że bardzo często (50%) się zdarza, że uszkadza mocno użytkownika.


Karasu Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 50x1
Opis: Karasu Bunshin no Jutsu jest techniką Ninjutsu używaną przez Uchiha Itachiego. Ta technika pozwala Itachiemu na stworzenie klona z kruków/wron. Klon Itachiego zmienia się w stado kruków, nad którymi nadal ma kontrolę. To pozwala mu na rozmowę i reagowanie w kruczej formie.


JUTSU RANGI [s]


Shoushitsu
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Shoushitsu Bardzo trudna technika teleportacji. Robimy ją bardzo szybko, więc można uciec praktycznie w każdym momencie z pola walki, a technika wygląda tak, że wsysa nas jakby małą dziura i po chwili znikamy. Pobiera spore ilości chakry. Mozna teleportowac sie na ogromne odleglosci(max 10km)


Hiraishin no Jutsu
Ranga: S
Chakra: 120
Opis: Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy" (jap. 木ノ葉の黄色い閃光, Konoha no Kīroi Senkō?). Jutsu pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z super szybkością. Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak prędkość jest znacznie lepsza. Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu ani nie wymaga żadnych pieczęci, pozwalając użytkownikowi na pojawienie się całowicie niezauważonym. Mozna pojawic sie na sredniej odleglosci (max na 1km)


Oodama Rasengan
Ranga: S
Chakra: 300 + 30 (kage bunshin)
Opis: Jest to rozwinięta wersja techniki Rasengan. Od podstawowej wersji różni się tym, że klon jest potrzebny nie tylko do stworzenia kuli, ale z powodu dużo większej ilości użytej do jej stworzenia chakry, także do jej użycia. Naruto tworzy swojego klona, który "układa" mu chakrę w dłoni. Później już po "ułożeniu" chakry, Naruto łapie Rasengana. Klon robi to samo (tzn. klon i Naruto atakują trzymając tego samego Rasengana). Siła ataku zabija.


Rasen Rengan
Ranga: S
Chakra: 350
Opis: Technika polega na stworzeniu dwóch rasenganów i zaatakowaniu jednocześnie nimi przeciwnika.


Chou Odama Rasengan
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Jest to kolejne z ulepszeń Rasengana. Jiraiya formuje najpierw Rasengana, a potem dodaje więcej chakry tworząc Rasengana o średnicy ok 3 m. Po raz pierwszy użyty w walce z Peinem, jest mocniejsze nawet od Oodama Rasengan.


Sanjuu Rashoumon
Ranga: S
Chakra: 800
Obrona: Chroni nas przed atakami nin i tai jutsu rang E, D, C, B, A i S !
Opis: Tworzy 3 ogromne bramy Rashoumon, wadą jest ogromne zużycie chakry. Zniszczyć je mogą tylko techniki Bijuu i jutsu stworzone przez najmocniejszych ninja.


Hitokugutsu
Ranga: S
Chakra: 550
Opis: Technika polegająca na zamienieniu człowieka w kukłę. Sasori zastosował tą technike na trzecim Kazekage. UWAGA !!! Osoba którą chcemy zamienić w kukłe musi być bardzo ranna.


Yubi Tasaka
Ranga: S
Chakra: 250
Opis: Dzięki tej technice stajemy się niewidzialni (1 post). Możemy podejść do przeciwnika niepostrzeżenie i zaatakować go.


Hyakkasaihou no jutsu
Ranga: S
Chakra: 800
Opis: Tworzymy z własnej chakry całą polanę kwiatów, które po chwili wylatują w powietrze i atakują przeciwnika. Jest ich tak dużo, że nie w sposób jest się przed nimi obronić (bez przesady ). Ta technika wymaga większych pokładów chakry bo wymaga stworzenia całej polany kwiatów.


Sanjuu Shuigeki Gakkou
Ranga: S
Chakra: 550
Opis: Technika polegająca na wysłaniu z ust na wroga tysięcy węży, które mają w pyskach katany.


Raigou Senjusatsu
Ranga: S
Chakra: 450
Opis: Jutsu polega na skupieniu chakry po czym tworzy się nad nami złota poświata jakiegoś bóstwa o wielu rękach później owe bóstwo znika a ręce tego bóstwa tym razem czerwone atakują naszego przeciwnika/przeciwników, ruchy tych rąk są piekielnie trudne do odczytania do czego przyczynia się jeszcze szybkość zadawania ciosów a obrażenia dosyć spore.


Imię: ZeFiR
Wioska: brak, Kiedyś Wioska Ukryta w Liściach
Organizacja: Akastuki [Lider]
Klan: Uchiha [Lider]
Kekkei Genkai: Eternal Mangekyou Sharingan [Lv.4]
Demon: Kyuubi (Opanowane 9 ogonów)
Żywioł: Fuuton, Doton, Raiton, Suiton, Katon, Mokuton, Hyouton, Yoton

STATY
Siła: 9.014
Zręczność: 9.014
Szybkość: 9.014
Celność: 9.014
Życie: 20.060
Chakra: 35.060

KONTROLA:
Ninjutsu - 10.000
Genjutsu - 10.000
Taijutsu - 10.000
Chakry: 10.000
Energia Natury - 10.000
Manipulowanie Żywiołem - 10.000

TECHNIKI OPANOWANE:
Ninjutsu: Wszystkie
Taijutsu: Wszystkie
Genjutsu: Wszystkie
Kinjutsu: Wszystkie
Fuuinjutsu: Wszystkie
Medyczne Jutsu: Wszystkie
Senjutsu: Wszystkie

TECHNIKI KLANOWE: Wszystkie

TECHNIKI ORGANIZACJI: Wszystkie

TECHNIKI OD KYUUBIEGO: Ręka Chakry(100),Ogon Chakry(100),Ciało w Ciele(300),Kyuubi Rasengan(300),Promień Chakry(2000),Fala Uderzeniowa(100)

WŁASNE TECHNIKI:
GEN- Sibi Wolfen Jutsu(70)
NIN- Suiton: Hydra Dog(480),Sword Bunshin(50x1),Fuuton: Mi Bunshin(800),Hyouton: Hyouregan(500),Hyouton: Chou Oodama Hyouregan(2000)
TAI- Konoha Roll[200+siła],Gate Inkwizitor[1.000+siła+szybkość+zręczność+celność]

UMIEJĘTNOŚCI OD KYUUBIEGO:
-Regeneracja (co ture +100 Życia) = Od 1 Ogona
-Brak odczucia bólu (nie czujemy bólu, więc możemy np. komuś odrazu oddać) = Od 3 Ogona
-Władza nad żywiołem ognia (za użycie technik katon nie zużywasz chakry) = Od 1 Ogona

UMIEJĘTNOŚCI:
-8 Bram (Staty x8, Życie +800, Chakra +8.000)
-Kontrolowanie Lalek
-Technika Zapieczętowania
-Technika Przyzwania
-Pieczętowanie Jedną Ręką
-Senpou: Sage Mode

EKWIPUNEK:
- Płaszcz Akastuki
- Kapelusz Akatsuki
- Pierścień Akatsuki
- iPod ze słuchawkami
- Miecz Kusanagi [Trawosiecz]
- Kamizelka (2z)(5k)(10s)
- Opaska na Czoło
- 2x Kabura na Shurikeny (na lewej i na prawej nodze)
- Kieszonki na Zwoje (3)
- Łańcuch (10 metrów)
- 100x Kunai
- 100x Shuriken
- 50x Wybuchowa Notka
- 10x Granat Dymny
- 10x Shuriken Demonicznego Wiatru
- 50x Makibishi
- 55x Senbon (zatrute)
- 5x Podręczny Zwój
- Pędzel
- Atrament
- Zwój Żabiego Paktu(podpisałem się)
- Zwój Wężowego Paktu(podpisałem się)
- Zwój Ślimaczego Paktu(podpisałem się)
- Haridoku(na lewej ręce)
- Rękawice z Ochraniaczem

KASA: 72.650 Ryo

ZWIERZĘTA:

MISJE:
E-0
D-0
C-0
B-0
A-0
S-1

OTRZYMANE PIECZĘCIE:
-Zamknięcie Bijuu (Kyuubi)

WALKI
Wygrane-1
Remisy-0
Przegrane-0

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.018 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ztquake3.pun.pl www.asg-mcz.pun.pl www.lumiraots.pun.pl www.ziemsu2012.pun.pl www.diablo-2.pun.pl