FORUM PBF O ANIME I MANDZE NARUTO.
TECHNIKI O RANDZE [E]
Nawza: Bunshin No Jutsu
Ranga: E
Chakra: 5 za jendego klona
Opis: Towrzysz swojego klona bądz klony które są iluzją (nie mają ciała).
TECHNIKI O RANCZE [D]
Nazwa: Utsusemi no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Prosty atak Genjutsu stosowany w celu zmylenia wroga. Polega na emisji dźwięki dookoła swojego przeciwnika, dzięki czemu nie wie on skąd dociera głos przeciwnika, a tym samym nie może spodziewać się, skąd nadejdzie kolejny atak.
Kasumi Juusha no Jutsu
Ramga: D
Chakra: 40
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Narakumi no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Technika polega na pokazaniu przeciwnikowi strasznych wizji, przez co staje się praktycznie sparaliżowany ze strachu na jedną rundę.
TechTECHNIKI O RANDZE [C]
Jigoku Gouka no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Tworzymy iluzję wielkiej ognistej kuli lecącej z nieba zmuszając przeciwników do uniku, albo ucieczki.
Kokohi no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika polega na modyfikowaniu otoczenia (w oczach wroga). Możemy to robić w dowolny sposób w zależności od tego jaki jest nasz cel. Możemy stworzyć iluzję bujnych krzaków, w których się ukryjemy, albo zmienić otoczenie w celu wprowadzenia wroga w błąd.
Kori Shinchuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu iluzji otoczenia, po którym wędruje przeciwnik, w taki sposób, że chodzi on w kółko nie mogąc znaleźć wyjścia. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Nazwa: Magen Narakumi no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 20 za jedno uderzenie
Opis: Uderzasz swoja chakra w przeciwnika powodujac u niego omdlenia.
TECHNIKI O RANDZE [b]
Flower Petal Dissolve
Ranga: B
Chakra: 175
Opis: Tworzymy iluzję deszczu liści lub płatków kwiatów, które skupiają się na przeciwniku i zaczynają go dusić. Wrażenie jest tak silne, że mogą nawet powstać rzeczywiste obrażenia. Działa 1 rundę.
Jubaku Satsu No Jutsu
Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Przeciwnik ma wrażenie, że jest spętany grubymi gałęziami drzewa i nie może się ruszyć. My natomiast jesteśmy w jego oczach zlani z tym drzewem, możemy dowolnie przez nie przenikać, wnikać w nie i wysuwać się z niego niczym duch. Możemy też atakować zdezorientowanego przeciwnika. Działa 1 rundę.
Nazwa: Kori Shinchuu no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 190
Opis: Powoduje na danym obszarze iluzje, przeciwnik ma wrazenie ze krąży w kółko.
TECHNIKI O RANDZE [A]
Kokuangyou no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 175
Opis: Polega na uwięzieniu przeciwnika w ciemnym pomieszczeniu, w którym użytkownik bez trudu może zaatakować wroga. Uwięziona osoba musi liczyć jedynie na swoje zmysły słuchu i węchu.
Nehan Shouja no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Jutsu to usypia wszystkie stworzenia w okolicy na czas dwóch rund. Po użyciu tej techniki przeciwnik zanim uśnie ma jeszcze chwilę na spróbowanie rozproszenia techniki lub inną czynność.
Nemuri No Jutsu
Ranga: A
Chakra: 120
Opis: Jednym dotknięciem usypiasz przeciwnika.
Shikumi no Jutsu
Rnaga: A
Chakra: 300
Opis: "Mordercze spojrzenie" polegające na kontakcie wzrokowym, w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach paraliżujący na runde.
Kyakubu no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Nogi do kolan zapadają się w błocie. Nie sposób ich wyjąć.
TECHNIKI O RANDZE [s]
Yochi Souzoubutsu
Ranga: S
Chakra: 380
Opis: Jest to niezwykle potężne Genjutsu. Użytkownik może sprawić, aby przeciwnik przeżywał okropne męczarnie lub zrobić tak, aby było mu przyjemnie i miło. Zależy to od intencji użytkownika.
Utakata
Ranga: S
Chakra: 420
Opis: Jutsu polega na narzuceniu niezauważalnie dowolnej, raczej nieprzyjemnej, wizji i jednoczesnym ukryciu broni/ataków zmierzających w stronę przeciwnika w elementach otoczenia (ptakach, lecących liściach itp.). Przeciwnik nie tylko jest zajęty narzuconą mu wizją, ale także ni widzi nadchodzących ataków, ani nie jest w stanie się ruszyć.
Offline