Naruto-ForumGame

FORUM PBF O ANIME I MANDZE NARUTO.

Ogłoszenie

Moderatorzy robią Misje Rang E-D-C. Admini robią każdą Range Misji.

#1 2009-01-12 14:37:00

ZeFiR

Admin / Missing-Nin

877794
Zarejestrowany: 2009-01-10
Posty: 503
Wioska: brak/kiedyś Konoha
Klan: Uchiha [Lider]
Organizacja: Akatsuki [Lider]
Drużyna: Team 1 [Sensei]
WWW

GENJUTSU

TECHNIKI O RANDZE [E]


Nawza: Bunshin No Jutsu
Ranga: E
Chakra: 5 za jendego klona
Opis: Towrzysz swojego klona bądz klony które są iluzją (nie mają ciała).


TECHNIKI O RANCZE [D]


Nazwa: Utsusemi no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Prosty atak Genjutsu stosowany w celu zmylenia wroga. Polega na emisji dźwięki dookoła swojego przeciwnika, dzięki czemu nie wie on skąd dociera głos przeciwnika, a tym samym nie może spodziewać się, skąd nadejdzie kolejny atak.


Kasumi Juusha no Jutsu
Ramga: D
Chakra: 40
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.


Narakumi no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Technika polega na pokazaniu przeciwnikowi strasznych wizji, przez co staje się praktycznie sparaliżowany ze strachu na jedną rundę.


TechTECHNIKI O RANDZE [C]


Jigoku Gouka no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Tworzymy iluzję wielkiej ognistej kuli lecącej z nieba zmuszając przeciwników do uniku, albo ucieczki.


Kokohi no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika polega na modyfikowaniu otoczenia (w oczach wroga). Możemy to robić w dowolny sposób w zależności od tego jaki jest nasz cel. Możemy stworzyć iluzję bujnych krzaków, w których się ukryjemy, albo zmienić otoczenie w celu wprowadzenia wroga w błąd.


Kori Shinchuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu iluzji otoczenia, po którym wędruje przeciwnik, w taki sposób, że chodzi on w kółko nie mogąc znaleźć wyjścia. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.


Nazwa: Magen Narakumi no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 20 za jedno uderzenie
Opis: Uderzasz swoja chakra w przeciwnika powodujac u niego omdlenia.


TECHNIKI O RANDZE [b]


Flower Petal Dissolve
Ranga: B
Chakra: 175
Opis: Tworzymy iluzję deszczu liści lub płatków kwiatów, które skupiają się na przeciwniku i zaczynają go dusić. Wrażenie jest tak silne, że mogą nawet powstać rzeczywiste obrażenia. Działa 1 rundę.


Jubaku Satsu No Jutsu
Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Przeciwnik ma wrażenie, że jest spętany grubymi gałęziami drzewa i nie może się ruszyć. My natomiast jesteśmy w jego oczach zlani z tym drzewem, możemy dowolnie przez nie przenikać, wnikać w nie i wysuwać się z niego niczym duch. Możemy też atakować zdezorientowanego przeciwnika. Działa 1 rundę.


Nazwa: Kori Shinchuu no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 190
Opis: Powoduje na danym obszarze iluzje, przeciwnik ma wrazenie ze krąży w kółko.


TECHNIKI O RANDZE [A]


Kokuangyou no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 175
Opis: Polega na uwięzieniu przeciwnika w ciemnym pomieszczeniu, w którym użytkownik bez trudu może zaatakować wroga. Uwięziona osoba musi liczyć jedynie na swoje zmysły słuchu i węchu.


Nehan Shouja no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Jutsu to usypia wszystkie stworzenia w okolicy na czas dwóch rund. Po użyciu tej techniki przeciwnik zanim uśnie ma jeszcze chwilę na spróbowanie rozproszenia techniki lub inną czynność.


Nemuri No Jutsu
Ranga: A
Chakra: 120
Opis: Jednym dotknięciem usypiasz przeciwnika.


Shikumi no Jutsu
Rnaga: A
Chakra: 300
Opis: "Mordercze spojrzenie" polegające na kontakcie wzrokowym, w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach paraliżujący na runde.


Kyakubu no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Nogi do kolan zapadają się w błocie. Nie sposób ich wyjąć.


TECHNIKI O RANDZE [s]


Yochi Souzoubutsu
Ranga: S
Chakra: 380
Opis: Jest to niezwykle potężne Genjutsu. Użytkownik może sprawić, aby przeciwnik przeżywał okropne męczarnie lub zrobić tak, aby było mu przyjemnie i miło. Zależy to od intencji użytkownika.


Utakata
Ranga: S
Chakra: 420
Opis: Jutsu polega na narzuceniu niezauważalnie dowolnej, raczej nieprzyjemnej, wizji i jednoczesnym ukryciu broni/ataków zmierzających w stronę przeciwnika w elementach otoczenia (ptakach, lecących liściach itp.). Przeciwnik nie tylko jest zajęty narzuconą mu wizją, ale także ni widzi nadchodzących ataków, ani nie jest w stanie się ruszyć.


Imię: ZeFiR
Wioska: brak, Kiedyś Wioska Ukryta w Liściach
Organizacja: Akastuki [Lider]
Klan: Uchiha [Lider]
Kekkei Genkai: Eternal Mangekyou Sharingan [Lv.4]
Demon: Kyuubi (Opanowane 9 ogonów)
Żywioł: Fuuton, Doton, Raiton, Suiton, Katon, Mokuton, Hyouton, Yoton

STATY
Siła: 9.014
Zręczność: 9.014
Szybkość: 9.014
Celność: 9.014
Życie: 20.060
Chakra: 35.060

KONTROLA:
Ninjutsu - 10.000
Genjutsu - 10.000
Taijutsu - 10.000
Chakry: 10.000
Energia Natury - 10.000
Manipulowanie Żywiołem - 10.000

TECHNIKI OPANOWANE:
Ninjutsu: Wszystkie
Taijutsu: Wszystkie
Genjutsu: Wszystkie
Kinjutsu: Wszystkie
Fuuinjutsu: Wszystkie
Medyczne Jutsu: Wszystkie
Senjutsu: Wszystkie

TECHNIKI KLANOWE: Wszystkie

TECHNIKI ORGANIZACJI: Wszystkie

TECHNIKI OD KYUUBIEGO: Ręka Chakry(100),Ogon Chakry(100),Ciało w Ciele(300),Kyuubi Rasengan(300),Promień Chakry(2000),Fala Uderzeniowa(100)

WŁASNE TECHNIKI:
GEN- Sibi Wolfen Jutsu(70)
NIN- Suiton: Hydra Dog(480),Sword Bunshin(50x1),Fuuton: Mi Bunshin(800),Hyouton: Hyouregan(500),Hyouton: Chou Oodama Hyouregan(2000)
TAI- Konoha Roll[200+siła],Gate Inkwizitor[1.000+siła+szybkość+zręczność+celność]

UMIEJĘTNOŚCI OD KYUUBIEGO:
-Regeneracja (co ture +100 Życia) = Od 1 Ogona
-Brak odczucia bólu (nie czujemy bólu, więc możemy np. komuś odrazu oddać) = Od 3 Ogona
-Władza nad żywiołem ognia (za użycie technik katon nie zużywasz chakry) = Od 1 Ogona

UMIEJĘTNOŚCI:
-8 Bram (Staty x8, Życie +800, Chakra +8.000)
-Kontrolowanie Lalek
-Technika Zapieczętowania
-Technika Przyzwania
-Pieczętowanie Jedną Ręką
-Senpou: Sage Mode

EKWIPUNEK:
- Płaszcz Akastuki
- Kapelusz Akatsuki
- Pierścień Akatsuki
- iPod ze słuchawkami
- Miecz Kusanagi [Trawosiecz]
- Kamizelka (2z)(5k)(10s)
- Opaska na Czoło
- 2x Kabura na Shurikeny (na lewej i na prawej nodze)
- Kieszonki na Zwoje (3)
- Łańcuch (10 metrów)
- 100x Kunai
- 100x Shuriken
- 50x Wybuchowa Notka
- 10x Granat Dymny
- 10x Shuriken Demonicznego Wiatru
- 50x Makibishi
- 55x Senbon (zatrute)
- 5x Podręczny Zwój
- Pędzel
- Atrament
- Zwój Żabiego Paktu(podpisałem się)
- Zwój Wężowego Paktu(podpisałem się)
- Zwój Ślimaczego Paktu(podpisałem się)
- Haridoku(na lewej ręce)
- Rękawice z Ochraniaczem

KASA: 72.650 Ryo

ZWIERZĘTA:

MISJE:
E-0
D-0
C-0
B-0
A-0
S-1

OTRZYMANE PIECZĘCIE:
-Zamknięcie Bijuu (Kyuubi)

WALKI
Wygrane-1
Remisy-0
Przegrane-0

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.084 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lumiraots.pun.pl www.diablo-2.pun.pl www.asg-mcz.pun.pl www.ziemsu2012.pun.pl www.ztquake3.pun.pl